Najpiew tworzymy 4 charaktery: Spławik, Kogoś kto da nam wędkę (może być to sklepikarz, Fale na wodzie (te, które rozchodzą się na wodzie, gdy spławik się rusza), oraz dwójnóg (opcjonalnie).
Teraz tworzymy 2 ikonki: Wędka Ryba/Ryby
Następnie wtorzymy przedmioty (w bazie danych) Wędkę Rybę (może ona dodawać HP, SP lub złoto, co wam się podoba)
Potem tworzymy zdarzenie na wodzie Strona numer 1 Zdarzenie równoległe, Szybkość: x4 szybciej; z Wyższą częstotliwością:
Zdarzenie chodzi po ścieżce Krok: w dół w lewo w prawo w górę w prawo w lewo < powtarzaj> < ignoruj ruch niemożliwy>
Strona numer 2 Przełącznik nr.x Wędka jest ON Szybkość normalna; częstotliwość wyzsza; Blokada obrotu twarzą:
Zdarzenie chodzi po ścieżce: w dol w lewo w prawo w lewo
Strona numer 3 Zmień zmienną: Ilość rybek Większa lub równa 5 (tu ustawiacie ile rybek maksymalnie można złowić w ty miejscu [wyczerpywanie]) Bez animacji
Następnie robimy zdarzenie z grafiką dwojnogu
Strona numer 1
<>Warunek wędka posiada <>Pokaż wybór Rzuć wętkę, nic nie rób : Rzuć wętkę <> Ruszaj zdarzeniem: gracz: zmiana grafiki ( na gostka z wędką ) <> Przełącznik Wędka = ON <> Zmienna: łowienie = losowo (1...3) <>Warunek zmienna łowienie =2 <> Czekaj 40 <> Wiad: Złowiłeś rybkę <> Dodaj przedmiot: Rybka 1 <> Ruszaj zdarzeniem: gracz: zmiana grafiki ( na gostka bez wędki ) <> Przełącznik Wędka = Off <> Zmienna ilość rybek = +1 # to u góry jeżeli chcecie żeby rybki się wyczerpywały : Inne zdarzenie <> Czekaj 40 <> Ryba uciekła... Spróbuj ponownie <> Ruszaj zdarzeniem: gracz: zmiana grafiki ( na gostka bez wędki ) <> Przełącznik Wędka = Off Koniec : Nic nie rób <> Koniec : Inne darzenie <> Wiad: Najpierw trzeba mieć wędkę!
Strona numer 2 Zmień zmienną: ilość ryb = 5 (ustawiacie ile chcecie ile chcecie)
<>Wiad: Tutaj już nic nie złowisz!
Chyba nie muszę tłumaczyc że najpierw trzeba bochaterowi sprawić wędkę, można se ją kupic w sklepie :P. Co do rybek to można np. uzupełniać HP albo zarabiac :)
|